Matvraket nr 1 :D

Åhhhh jag är SÅÅÅ hungrig!!!
Å om en liten stund bär det i väg till Max med Bocken :D
Det ska bli så gött.
Ja jag vet at vi va där tidigare i veckan, men va faan, vi dör om vi inte får näring i oss.
Å min stackars mage kan behöva lite extra kärlek nu när den har vart sjuk :)
Hahha, värsta bortförklaringarna här ju ;P

Måste bara gnälla lite över min jobb dag i dag! :P
Vart sååå segt å skit tråkigt.
Stått i AfterWorken halva dagen HELT ENSAM :( Ingen att prata med alls å massor att göra hela tiden.
Tur att den finns sms ;)
Tröttnade efter 1,5 pass å bytte med Jambo :)
Fast sen blev han lika trött på det så sista passet fick jag lik förbannat stå där ändå. fast då va det iof roligare.
Sen så har vi vissa folk på mitt jobb som jag INTE tål.
En viss person börjar gå mej på nerverna nu. Tur vi inte är i samma slinga, då hade det blitt bråk.
Jävla barnunge med attitydsproblem!!!

Inte sovit idag heller :)
Ska försöka komma i säng i bra tid idag igen.
Försov mej i dag!
Vaknade 6.27!! ahhhh panik!!
Men kom i tid iaf :)
Nee nu ska jag locka med mej bocken ut å äta :)
 
Ba baaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0