MEGA-KLASS!!

God morgon!!
Lr middag lr vad man nu säger. Jag ligger fortfarande i sängen så :P
I går va en lugn dag å kväll.
Först Idol å tv hos Bocken å hennes babys med räkor, dipp å pep :)¨
Sen åkte jag till mamma vid 00-tiden å hälsade på Jesper å hans nya tjej Annika.
Skulle bara stannat en snabbis men vid 2-tiden så åkte jag hem. Skjutsade Jesper å Annika hem först.
La mej i soffan när jag kom hem å kollade på tv. Fastnade framför en skitbra film :)
Kom i säng runt 5-tiden nån gång :P

Håller på med klass-förberedelser nu. Måste packa grejjer å komma ihåg ALLT jag ska ha med :P
Fick ett sms av Amanda oxå, 9-10 tjejer blir dom!! Jösses!
Fast det är både på ont å gott att ha en stor klass, dom små brukar det vara bättre försäljning på. Men vem vet? Kanske drar in stor-kassan idag? :) Känns iaf bra att Sofia är med. Hon är lugn å kan sin sak, medans jag nu är hypernervös å asladdad!! :)
Ska blr riktigt roligt faktiskt. Har dock ingen kavaj att ha på mej, men jag kör på svartklänning med nått över i stället :)

Nu ska jag tanka in alla musik jag fick av Sonny på datorn å sen är det dax för duschen :D

Wish me luck tonight! :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0