Min första klass!!

Nu är det en timma kvar innan jag ska hålla min första klass.
Helt ensam dessutom :S
Jösses, jag börjar bli lite nervös ju.
Har ju ingen aning om iv ilken ordning man ska göra å grejs.
Fast jag hoppas att jag kommer i håg rätt :)
Som tur är är det släkten till mej som kommer hit.
Farmor, faster å kusin :)
Ett bra tillfäller att få öva lite men ändå ha en riktig klass :)
Har iaf förberett allt jag behöver nu. Speglar, handdukar, kort, broschyrer m.m
Så det här ska nog gå vägen nu :D
Har bara mej själv att fixa.
Kom nyss ut från duschen så det är ju en del kvar att göra då ju :P
Ne nu ska jag slänga i mej lite pizza som blev över sen i går :)
Mumms ;)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0