Min helg!

Dåligt uppdaterat här ser jag :P Men jag har inte orkat!

Börjar väl med lördagen :)
Hade ju som sagt klass i värsås för Amanda å hennes vänner. Gick kanon bra å va hur kul som helst :)
Sålde för 8000! :O
Ja det har jag nog inte riktgit fattat än :P
Drog ut massa på tiden, skulle ju vart hos Hannes å Emmelie vid 21.
Men 22.30 så klamar Kajsa in å börjar svepa i sej den första vinaren :)
Kom väl igen ganska snabbt :P
Men jösses så kul vi hade :D
Ingen ville att kvällen skulle ta slut. Det måste vi göra om snart igen! :)
En liten incident inträffade, jag fläkte tumnageln. NÅTT JÄVLUSKT!!!
Å det gör faktiskt ont än :/

Söndag:
Vaknade med världens fucking baksmälla (hehe). Bara att hinka ett par liter vatten å å ett par alvedon på det :P
Mådde iaf skapligt vid 4 tiden när pappa ringde å bjöd ut mej på Thai mat :)
Tyvärr va maten sjukt strak å min mage va väl inte i det bästa skicket för det direkt :P
Men det gick ner en hel del ändå.
Åkte hem, la mej på soffan å halvsov.
Åkte å hämtade bilen å handlade runt 18.30 tiden.
Sen tillbringade jag resten av kvällen framför tv med Vitlöksbaugette å MASSA pepsi:D

Idag då:
En jobbdag, igen.
Va först ute en sväng med Bocken. Vi lunchade på Tha-house å satt å tjötade massa som vanligt å gjorde upp planer (hehe)
Sen strögade vi runt lite i Maj-Björn å hade lite psykiska lekar för oss xD
Skokanonen fick sen ett besök å även Biltema där jag handlade lite bröte till biljävlen.

Helt slut är jag iaf nu. Vet inte ens om jag orkar titta på Las Vegas i natt.
Har iaf vart duktigt å mailat alla min kunder :)
Good job Lordi!

God natt!!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lottar ut en sparbössa på min blogg

kanske passar bäst för barn

Men lika bra till vuxen

Hoppas du vill delta

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/vinn-denna-sparbossa.html

2008-10-31 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0