Not so fine

Vilken jävla natt jag har haft :( Min mage har ju totalt flippat ur azzå.
Så fucking ont har jag :(
Å det har hållt i hela dagen idag, så jag har levt mestadels på flytande föda idag.
Förutom kvällsmaten som blev en pizza *höhö*

Inte vart på det bästa humöret idag. För lite sömn, magverk å illamående tar på krafterna.
Men det blev en liten shoppingtur till Maxi med Bocken iaf.
Denna gången utan brandlarm :P
Hittade inte ett piss av intresse.
Jo, en pyjamas på Lindex lockade, men inte tillräckligt.
Men vi gick som tur va in på Hemtex en stund å där hittade jag ett par duntofflor som jag blev förälskad i :)
Sådär superlen päls innuti oxå :)

Har även lyckats tvätta en maskin tvätt idag samt diska upp en del av disken.

Å nyss blev jag bara sådär asförbannad å exploderar som en jävla bomb, men jag antar att mitt humör har med hur jag mår att göra. Inte så bra. :(
Nee nu ska jag snart krypa till sängs, lipa å tycka jävligt synd om mej själv en stund. Å sen till slut hoppas jag att jag somnar å mår någolunda bra imorn så jag kan gå å jobba iaf.

Pöss å dra åt helvete!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0