Onsdag redan :)

Jag här springer tiden iväg å det närmar sej helg igen :)
Fast det enda som är dumt med att tiden går fort är ju att dagen jag blir arbetslös kommer allt närmre :(
Jaja.. men skrew det för tillfället iaf. Det löser sej la på nått vis ån gång iaf.
Är ju inte den enda som drabbats av det direkt. Tur att a-kassan finns, även fast den blitt sämre så är det ju alltid nått.

Upptäckte iaf punka på mitt bakdäck på bilen i går. lr punka vet jag inte säkert, men no luft va det iaf :/
Men jag å mammi har pumpat det nu, å jag har lånat hennes bil så länge. Så får vi se vad som händer med däcket i kväll, i fall luften stannar kvar lr inte.
Annars får vi lämna in det imorn, som tur är är det inte så dyrt att laga :)
I love billigt :)

Har iaf vart i gång ett bra tag i dag å fått mkt gjort.
Fast nu är jag trött igen å vill sova :P

Har tvättat en maskin, hängt, bytt sängkläder (absolut på tiden :P), städat lite hemma, fixat lite käk å håller på att fixa mej själv just nu.
Är jag den enda som inte är så förtjust att sova i nya sängkläder?
Det verkar så iaf :P
Jag tycker dom är stela, strama, hårda å luktar skåp.
Jag gilar det bäst efter ett par dagar, när det mjuknat till sej lite :)

Nee dax att ta tag i det sista å sen dra till workey.
Ba baaa
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0