Shoppingtime :)

Idag kan man säga att jag har tagit igen all min förlorade shopping som jag gick miste om förra månaden.
Lr både idag å igår.
Så det är en väldigt nöjd Kajsa som somnar idag :)
Lr förutom en grej.. ja det finns alltid ett men :P
Jag köpte mej ett par uggs-kopior i dag. Jag har ju blivit så förälskad i dom :D
Men när jag kom hem så märkte jag att jag fick visningsskon å en ny!??!
Ska det verkligen va så?
Ska man inte få 2 nya skor i en kartong lr?
Så detta har ju jag inte kunnat släppa på hela dagen å funderar på att kräva en ny sko. För att när jag provaor dom så är ullet i visningsskon mkt mer tillplattat å utslitet än i den nya. Å hur kul är det lixom?
Ja jag vet att jag kommer att slita ner ullet själv, men det kanske är ju det jag vill göra oxå. Slita dom själv.
Så den ena, den slitna skon, är ju större än den nya. Trotts att jag fick köpa 37or (?!?!)
Hmm får se hur jag gör.
Får väl se till att dom va billiga å att det inte är värt att lägga ner tiden på att bråka om en ny, oprovad sko.
Fast egentligen...

Jaja.
Efter stan åkte jag å mammi hem till mej å satte upp mina nyinköpta ljuslyktor :)
Åhhhhh så fint det blev :D
Blir änna tårögd av att se den fina synen ;)

Sen hämtade jag upp Katja å v har käkat lite pizza å kollat tv å drukigt ett par öl.
Mkt trevligt :)
Fast jag fick dock ett huvudvärksanfall som fortfarande inte har gett sej så jag är måttligt irriterad på det.
Så jag funderar på att lägga mej å sova bort skiten. För trött som ett as är jag.
Jag är nog ta mej faan sjuuuk :(

Nee nog med gnäll å hopp i säng.
Här kommer lite shoppingbilder :D

Pöss pöss






Kommentarer
Postat av: hannes

fräcka moonboots!

2008-10-05 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0