Stolt! :)

Hej!
Jag är på strålande humör just nu :) Trotts en förbannad huvudvärk å nått inom mej som säger: Kajsa du kommer nog bli sjuk snart. Men det skiter jag i nu :)
För jag är så jävla STOLT och NÖJD med mej själv å min insatts idag!
Höll min första riktiga klass idag! Helt själv! :)
Å det gick så jävla bra och dom hade jätte kul och gillade produkterna massor.
Jag vill göra det igen!! NUUU! :)

Har haft en helt okej dag annars idag på jobbet.
Fast det va segt idag. Märks att vi jobbat som idoter 3 dagar i rad nu, för idag gick det inte i många knop azzå.
Har kännt mej lite halvkrasslig hela dagen. Men vid 14 tiden va det som att nån tog ur den sista luften ur mej.
Jag blev så trött och hade ont precis överalt :( Hela jäkla kroppen värkte å jag gick som i en dimma å trodde på allvar att jag skulle ramla ihop där ett tag. Så nått är på gång, fast det får försvinna lika fort, för nu ska jag jobba natt  4 veckor å då vill jag INTE va sjuk!

Å nu blev jag dötrött igen. Fick massa energi under klassen och blev jätte pigg. Men nu sonar jag nog så fort jag lägger huvudet på kudden.

Ska bli skönt att sova å jag kommer somna stolt och nöjd med mej själv :)

God Natt!


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv; jag har oxå jordens huvudvärk! :<

2008-11-01 @ 18:20:18
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0