Tidag!

En dag närmare helg iaf. Nått positivt.
På jobbet är det piss-stämmning nu iaf.
Våra sista (å bästa) bemanningsfolk har fått gå.
Dom jobbar sista dagen idag :(
Jimmy å Johanna förlorar vi. Så jävla pissigt!!
Faan jag å Jimmy började ju samma dag å har alltid haft kul.
Å Johanna kom in en liten stund senare men även hon är toppen.
Faan va trisst att det ska behöva bli såhär :(

Fast det slutar väl inte här, blir väl säkert fler som får gå å då sitter vi visstidare inte säkert.
Lr som det ser ut nu så är väl ingen säker, hela företaget kanske brakar ihop helt.
Fast det får vi väl innerligt hoppas att det inte blir.
Men tyvärr tror jag att fler folk kommer att få gå om nu inte xc60 gör succé.
Men det brukar vända till våren så även om man fått gå så kanske det finns en chans att man får komma tillbax då?
Ne vi har inte hört nått än, utan bara blivit tillsagda att inte oroa oss i onödan, men vad gör man lixom?
Klart man tänker på det. Å spec när folk försvinner hela tiden.

Vi pratatde på jobbet i går om att vi får väl starta ett eget Bemanningsföretag, alla hos oss har ju olika utbildning:
Snickare, bagare, lärare, affärsbiträde, bilmekaniker m.m
Så det får väl funka i så fall :)
Vårt företag skulle hete Före Detta Volvoanställda ;)
Hihihihi.
Nee ska väl inte hålla på att oroa sej när man inte vet nått, men en fast anställning känns liiiite avlägset just nu :P

Har samma problem idag igen.
MAT!
Jag orkar inte handla, orkar inte laga, är inte sugen på nått utan allt är äckligt.
Hmm såg att det fanns pyttipanna i kylen, inga ägg tyvärr... men det får funka ändå idag tror jag.
Lr ska jag sticka ner till kvantum å handla iaf?
Nee jag orkar ta mej faan inte det!!
Lr joo.. pastasallad låter gott i mina öron.
Happ bara att sticka in i duschen nu då.

Baa baaa!!!

Detta gjorde min dag i natt när jag kom hem :) Som jag längtat :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!! Vart har du köpt dom?

2008-10-07 @ 14:42:56
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina Lordi =) Vi får åka til Gbg så jag oxå kan shoppa undies snart ;))

2008-10-07 @ 20:07:23
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0