Upp och ner!

Då va tisdagen avklarad då.
Fort har denna dagen gått tycker jag.
Jobbet gick fort, fast segt ibland, då vi hade stopp... som vanligt :P
Magen har fortfarande inte gett med sej :S
Inte riktigt lika ont idag, men ändå inte bra. Inte bra alls.
Ger dej sej inte snart så tänker jag faan gå till doktorn. Är man 21 bast så ska magen inte krånga så förbannat som min gör. Är det nått jag inte tål? Lr har jag brist på nått kanske?
Fix my belly now!

Har inte gjort mkt idag. Inte alls lust att göra nått när magen är dum.
Bara legat i soffan å somnade en stund.
Min lgh ser ut som ett bombnedslag. Men det brukar va ett tecken på att jag inte riktigt är okej. Då saknar jag motivation till att diska å städa. Okej jag är väl ingen mästare på det i vanliga fall heller, men när jag är dålig är det mkt värre :(

Träffade iaf Bocken en stund förrut :)
Vi drog till Maxi å handlade lite granna.
Sen åkte vi å åt på Max. YUMMIE!!
Å det har magen konstigt nog inte reagerat på än.
Men jag är glad så länge det varar :)

Ne nu ska jag försöka få tag i mammi å prata en stund. Sen är det sängen som gäller om tvn inte erbjuder nått bra.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0