VILL INTE!!!!!

Ligger i sängen än. Jag vill inte gå upp!! Jag vägrar!!!
Är cp-trött idag av nån konstig anledning.
Jag vill bara gå å dra ner rullgardninen å lägga mej å somna, igen :P
Ställde klockan på 12, lite lagom sådär tyckte jag.
Men den stängdes av lika fort som den började ringa.
Nästa gång jag öppnade ögonen va klockan 13.18.Lyckat lixom :P
Varför så segt idag då?
Ingen aning.

Oj.. va lite duktigt nu oxå. Hade lite tur att ungdomsmot hade telefontid just nu när jag chansade. Men jag fick tag i dom :)
Fick en tid, tyvärr på en kvällsvecka, å då tvingar dom upp mej kl 8!!
Men men, nödvändiga ting. p-pills is the shit! :P

Orkar inte jobbaaaaaaaaaaaaaaaaaa....:P
Jag vill sova!!
Behöver tvätta oxå.. men det får la bli imorn lr nått.
usch!
Nee jag tvättar en maskin på torsdag såklart, när vi slutar hyfsat tidig. Å då får jag träffa mammi lite oxå.

Är så sugen på att åka till Ullared. Fast kanske inte världens läge att mega shoppa där när jag inte vet hur det blir med jobbet. Men det skiter jag i. Jag ska dit iaf!
Nee nu ska jag masa mej in i duschen, fast innan det slänga in en pizza i ugnen så magen blir lite glader iaf.
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0