AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ

Åhhh jag hatar detta!! Jävla piss mensverk!
Varför????
Jo jag vet så ni behöver inte komma med några förklaringar om kvinnans kropp för jag vet mkt väl vad det handlar om.
Men jag vet även att jag onte är ensam om att tänka dessa varför tankar.
Har så jäklans ont just nu :(
Hjälpte inte att duscha, så det fick bli en ipren så att magen domnar bort i ett par timmar.
Jag vet att jag ändå är ganska lyckligt lottat som bara brukar ha 2-3 dagar av ont, finns ju andra stackare som har ont i veckor å jag lider med er.
Men nu är det faktiskt mej det är synd om. (Okej Emma, dej oxå)
Å det är JAG som har ont å det är jag som just nu är ensamast i världen :(
Har som sagt inte vart på humör på hela dagen lr kvällen heller för den delen.
Fast det gick ganska bra på jobbet.
Vissa lyckas då alltid få mej att dra på smil-banden :)

Ligger i soffan nu. Tänkte trösta mej med ostbågar å Jerry Springers cp-show på tv i min ensamhet.
Usch kan inte mina 2 kommande deppar dagar bara vara över nu. Hatar detta. Sikka sjuka jävla tankar man får upp i sitt huvud igentligen. Minsta lilla mini grej kan få jorden att gå under.
Fast vi tjejer måste ju egentligen vara riktigta hjältinnor som går igenom detta varje månad. Allt för att vi ska kunna "föröka oss". Vore så kul om vi kunde byta med killarna några månader.
Tänk er dom med mensverks å tamponger :)
Dom skulle ju totalt dö azzå. För enligt dom så har vi ju inte såååååå ont å sååååå farligt är det faktiskt inte.
YEAH RIGHT :P
Undrar vilka som skulle ligga för döden en gång i månaden då?? :)

Imorn har jag massvis med sånna där hata grejer jag måste göra. Å jag kommer antagligen inte göra dom men här kommer listan:
*Diska. Jag hatar å då menar jag verkligen HATAR att diska. Kan inte det där jävla berget av disk som bara växer å växer, Kan det inte bara försvinna av sej själv?
* Handla. Finns ju handla å handla. Men att handla mat är ju sååå tråkigt. Spec när man måste hansla snålmat :P
*Laga mat. Jag älskar igentligen att laga mat. Men då ska det vara god mat. Å helst ska jag laga mat till nån. Så tråkigt att göra mat tills sej själv :(

Ja det va väl det :P
Får se hur många av dessa punkter som uppfylls imorn då. En halv kanske. Köper en färdig rätt att ha med mej till jobbet ;) För den där jävla lassangen tänker jag inte äta imorn igen :P

Pöss å god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å det vore drömmen....att killarna någon gång fick mens :P Då skulle dom nog förstå vad det är vi "piper" över. Puss

2008-09-09 @ 09:20:31
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0