Bye bye systemet ;P

Då va denna lite udda helg avklarad då.
Tyskland stod som sagt på schemat fredag-lördag.
Å resan gick bra. Över förväntan faktiskt. Lyckades som tur va sova en hel del på bussen.
Å sen va vi helt plötsligt framme å då va det bara att shoppa loss ;)
Blev mkt (läs för mkt) så nu har jag alkohol i hela min lgh!!
När vi väl kommit hem sen å bärt upp allt för alla mina cp-trappor å jag flera gånger om vart nära på att avlida av både andnöd och brutna kroppsdelar så va det bara att slänga sej in i duschen å sen bege mej till Bocken för att korka upp lite.
Vi insåg fort att vi va hungriga så vi stack ner till kvantum å köpte på oss färska räkor å mummsade på å vårt humör blev genast bättre :)
Sen gick vi ner till stan och mötte upp Nipa å efter det drog vi till Bogrens.
Hade en riktigt kul kväll trotts att vi va nyktra om man jämför med va vi brukar vara :P

Idag sov jag ut länge. Riktigt skönt :)
Sen va Kölsa här en å vi slog in mammas paket å åkte sen hem till mamma å hade kalas.
Mkt kul det med :)

Blev inskriven på Mary Kay idag så nu finns det ingen återvändo.
Bara att hoppas på att det går bra för mej så jag iaf kan betala av startpaketet ;P
Fick iaf sålt en grej idag :) så så svårt kan det inte vara.

Nee nu måste jag verkligen sova.
Jösses, jag ska ju upp å jobba snart ju!
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0