Dagen avklarad!

Inte för att jag har arbetat ihjäl mej direkt idag. Det har nog ingen gjort på mitt jobb iaf :P
Vi slog nytt rekord i minus i dag!
90 styck.. faan va dåligt!!
Men det har ju faktiskt vart kaos idag!
7 upplärningar, inre gick sönder å gav oss inga motorer på dryga timmen, en station krashade, carier strul m.m
Väldigt kul :P
Borde ju inte klaga egentligen, men det blir ju så segt när det går så sjukt långsamt.
Å sen är det tråkigt när allt ska strula hela tiden, vi kan ju köra ihop det om saker och ting bara ville fungera en enda dag.

Över till annat än jobb. Lr iof är det ju lite jobbrelaterat men.
Incidenten i fredags är iaf uppklarad nu.
Inte fått riktigt alla detaljer än men.
Ett streck är iaf dragigt över det hela, väldigt bra tycker jag.
Å jag beundrar den ursäkt jag fick.
Sånt tycker jag är riktigt starkt gjort :)

Va väl inte hela världen det som hände heller men det va onödigt.
Men som sagt ett streck är dragigt å alla är nöjda å belåtna å vänner igen :)
Å i sånna här lägen är jag inte långsinnig, inte efter en ursäkt. Jag kan tom känna lite medlidande för hur personen måste ha mått ihelgen å idag innan jobbet. Ångest med stora bokstäver!
Men nu ska vi ha lika kul å vara lika glada som vi brukar vara :D

Idag bestämmde jag mej även för DET.
Jag tror att det är nått för mej faktiskt. Jag kan behöva ha en liten "hobby" lr vad man ska kalla det.
Sen visar det sej hur pass engagerad jag kommer bli.
Intresset å engagemanget kommer kanske allt eftersom, ju mer insatt man blir i det hela.
Men just nu så håller jag det på en liten hobby nivå med chans till lite xtra cash ;)

Så. Nu tänkte jag slänga in lite bilder här i från After Worken. Får väl se hur det blir med texten till bilderna, brukar ju alltid krångla så förbannat.
Btw. Lägger upp fler bilder på bdb, där krångar det iaf inte ;P
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0