Deppig!

Usch ja.
Jag är så nere. Ingen lust med nått
Jag vet inte vad det är som spökar?
Lr jo en liten misstanke har jag, men inte allt.
Vad är detta?
Får bli till att sola, få lite ljusterapi, det ska man ju bli lyklig av sägs det ju.

Men en grej gjorde mej glad idag :)
Fick hem ett stoooort paket från Hm.
Jacka, kofta å lite underkläder låg där i :)
Allt passade perfekt, fast jackan är jag lite tveksam till.
Tog storlek 38 på den å den va på gränden lite för stor.
Men jag vet ju inte hur 36an sitter!?!?!
Ärmarna kanske är jätte korta på den å den kanske sitter jätte thight över axlarna.
Jag får be mamma komma hit å kolla på den, se vad hon tycker ifall den behöver bytas lr inte.
Fast nu hade jag iof bara ett linne under när jag provade jackan inte så konstigt att den är lie stor då kanske?
Får prova men lite mer kläder under senare :P
Men det va ju iaf en lite lycka denna dag, jag älskar paket från hm :)
Hepp tv dax igen :P
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0