En liten snabbis

Blir ett litet snabbt kvälls inlägg innan jag drar mej till jobbet.
Har haft en lugn och skön dag. Inte gjort mkt alls. Plockat iordning lite här hemma å fixat lite mat.
Sen har jag legat å halv sovit på soffan hela dagen
Så jag känner mej riktigt pigg å frisk nu :D
Ska strax fixa lite mackor till jobbet. Insåg i går att det va lite för lite med bara bananer :S
Så jag va ju vrålhungrig när jag kom hem.
Men inte idag. Idag blir det goda smörgåsar med leverpastej :)
Hoppas att det går lika bra inatt å att vi är klara vid 6 imorn bitti :)

Imorn blir det inte alls lika lång sovmorgon som jag är van vid.
14 hade jag tänkt gå upp.
Ska ju vara på stan 16 å innan det ska jag hinna duscha och grejs.
Sen blir det ju tacos :D
Blir mumma det!

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0