En paus i målningen

Tjo!
Ja då va det första lagret med färg påmålat å klart då. Alltid tråkigast att göra det första.
Känns som att man målar å målar fast inget händer :P
Men 2 gången går mkt fortare å man får se det riktigt reslutatet :)
Blir nog riktigt fint när det väl blir färdigt.
Även fast jag å mammi har heeeeelt olika smak när det gäller möbler å hur man inreder :P
Men så är det väl med alla mödrar å döttrar haha :)
Är grymt trött i dag.
Skulle å gärna bara vilja krypa ner under mitt duntäcke till en bra film å bara ligga å mosa massa godis å cola.
Precis som jag å Sonny pratade om på jobbet i går hehe ;P
Faan jag tror jag är på väg att blir sjuk :(
Har svin ont i halsen å snorar en hel del :(
Fuuuuck jag hatar att va sjuk! Jag har ju klarat mej så länge i från det nu.
När jag jobbade på dagis va jag ALLTID sjuk å förkyld. Men nu har jag vart hlt frisk i ett HALVÅR! :D
Så det kanske är "på tiden" att jag blir sjuk nu då, fats det känns jobbigare nu än va det gjorde då när jag alltid va sjuk.
AJ MIN HALS!!!!
Hur botar man halsont?
Ne ser verkligen fram emot helgen nu.
Jag ska göra absolut ingenting. Bara sova, vila å göra det som faller mej in. Inte ha nån tid att passa, inte vara bakis å förhoppningvis mysa lite granna.
Det mina vänner är en toppen helg just nu i mina ögon :)
Jösses va jag babblar på om allt ovärt.. men men har ni gett er in i leken får ni leken tåla ;)
Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja...sushi snart!!! Mmm... När?

2008-09-03 @ 16:37:34
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0