Fredag!

Dagen började ganska bra, men nu är jag på riktigt dåligt humör.
Tänker inte gå in på detaljer, bara mammi som förstår mej.
Jaja, det blir väl väl det med. Jävla släktingar!!

Ska snart i väg å äta med Katja.
Kanske lite mat gör susen för humöret å den konstanta huvudvärken jag drabbats av??
Ja mat gör alltid susen :)

Vann min första tradera auktion idag oxå :)
Köpte en Mary Kay foundation för endast 82 spänn!! :)
Det va billigt det!
Behöver ha tag i en ansikts tvätt oxå, men dom verkar vara himla popis på tradera så priserna stiger snabbt. Å då får jag vika mej, för stunden iaf.
Håller på å budar på ett handsätt paket oxå. Jag vill verkligen ha det.
Om jag har tur blir det mitt för 200-250 spänn :)
Lte skillnad mot orginalpriset på 600 spänn.
Mina torra stackars händer kan behöva skämmas bort lite :)

Skulle tvättat lite oxå, men eftersom att humöret sjönk så sket jag i det. Det får bli efter maten i så fall. Måste tanka mammas bil lite granna oxå å köpa olja till Maj-Björn aset.
Ja det va väl allt för tillfället.
Ska platta till trollfrisyren nu så jag ser mänsklig ut igen ;P

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0