God natt!!

Tänkte bara kika in å säga natti.
Har haft en mkt bra dag i dag på alla sätt å vis :)
Ska lägga mej tillrätta å kolla 0m det finns nått sevärt på tv, för som vanligt är jag inte trött :P

Åh vad glad jag blev nu :)
En blogg(erska) som jag följer slaviskt har lämnat en kommentar hos mej :)
Läs hennes blogg här www.metrobloggen.se/mammabecka
Becka är en 17 årig trebarns mamma (det ni!!) varav hennes senaste töser är tvillingar!
Jag älskar hennes blogg å tror på fullaste allvar att vi är kompisar på riktigt för att jag "känner ju henne" eftersom att jag följer bloggen :D
Där kan blondinbella å allt va faan dom heter slänga sej i väggen för detta är en tjej som verkligen FÖRTJÄNAR att folk läser hennes blogg!
Alla andra puckon bloggar bara om hur mkt deras skor, jeans, uggs å födelsedagar å skit kostar.
Här får man följa en helt vanlig (nej inte vanlig, utan en superwomen) tjej och hennes familj. Becka skriver allt på ett så klockrent sätt å jag ler varje gång jag ser ett nytt inlägg :) Rekomenderas starkt till ALLA :D

Natti natt på er!
Pöss


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Du är för go! rörd

Kul att jag kan glädja någon!

Massa kramar... IGEN! :)

Nej, nu MÅSTE jag sova! klockan tickar

2008-09-25 @ 03:56:58
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0