Grattis mammi!

Idag (igår) iaf den 25 september fyller min mammi år :)
Ett stort grattis till världen bästa mammi!
Eftersom att jag jobbar kväll på hennes dag å inte kan fira utan får ta det på söndag när kalaset höll så blev jag ju lite ledsen. För vem vill missa sin mammis födelsedag??
Inte jag iaf!
Så jag åkte tidigt hemmifrån, ringde Hannes å medelade att jag ev kunde bli 5 sen til jobbet, sen ner till kvantum, köpte den finaste buketten och ett kort samt 2 bakelser och begav mej till mammis jobb för att fira henne där :D
Så där satt vi å kalasade på våra bakelser å tjötade en stund innan jag åkte till jobbet.
Kom tom i tid, fast jag ska erkänna att jag körde som en biltjuv genom hela stan ;P

Vart seg på jobbet idag. Tur att det är helg snart.
Men jag hatar att vi börjar 12 imorn!! Fuck va tråkigt.
Allt pga det där jävla mötet :P
Jag måste iaf gå upp mega tidigt för jag ska hinna tvättahåret å packa inför tyskland innan.
Ska lägga fram det mesta i dag, men packa ner det får jag göra imorn.

Ser fram imot det asmkt iaf :D
Föra över pengar så jag riktigt kan missbruka mitt kort imorn å på lördag utan att behöva tänka på att det finns ett maxbelopp ;)
Hade mindre räkningar än vad jag trodde denna månaden. Å det klagar man ju inte på!
Så jag räknade ut att jag kan slösa mer pengar denna månad när jag fick kass lön än va jag kunde förra månaden när lönen va bra. Men är man smart så är man ;) Jag ska iaf unna mej shopping denna månad. Har ju levt snålt som en gris nu ett par veckor :P

Nee nu blir det en snabbdusch å sen sängen, jag är dö trött!
Har ju fått mitt kvälls nöjje för kvällen. Har läst igenom min favvo-blogg nu :)
Mammabecka så klart :) www.metrobloggen.se/mammabecka
Så nu kan jag sova gott. Hahaha :)

 Pöss å natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0