Jippie :)

2 jobbdagar avklarade 3 more to go.
Gick bättre idag. Inte lika mkt minus som i går.
Å jag hade turen att få stå i efterarbetet en stor del av dagen :)

Ahhh i dag fick jag ÄNTLIGEN hem mitt efterlängtade Satin Hands set från Mary Kay.
Å Jag bara ÄLSKAR det :)
Vilka underbara, fina, mjuka händer jag kommer ha nu.
Å vet ni?
Snart kommer ni kunna köpa det av mej oxå ;)
Självklart efter att ha fått prova det själva å får uppleva hur OEMOTSTÅNDLIGT det är ;D



Ja, jag har faktiskt inget mer intressant att skriva om nu. Blev rätt tom i huvudet. Är trött så det är säkert därför.
Jo kan lägga till en sak:
Jag längtar tills fredag! :)

Natti natt!
Pöss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0