Jobb, sprutor och sömn!

Ja... det är väl typ det som min dag har bestått av.
Va pigg första delen av dagen, men sen började det gå segt på jobbet å då va det svårt att hålla ögonen öppna.
Nickade till ett par ggr å tog mej en powernap på 10 min rasten :)
Det va skönt :)

Fick flexa hem tidigare å bege mej till kss för dom förbannade allergisprutorna.
Hade tid 15.30, men som vanligt håller dom jävla oorganiserade förbannade idioterna på med allt annat så 15.55 fick jag mina sprutor!!!! Jag HATAR när dom håller på såhär.
Hade jag fått den tiden från början så hade jag ju inte ens behövt flexa hem från jobbet!!
Å sen fick jag sitta där till 16.25. KUL!!!
Ran tur att jag inte fick parkeringsböter.
Å sen ska kärringen (en ny kärring igen) krångla till det ännu mer när jag ska få en ny tid. Jag går ju som känt dit var 6:e vecka å det har jag gjort nu under somaren oxå även fast att dom har dratt ner på dosen på björk.
Men nu ska hon helt plötsligt hitta på att jag ska dit om 2 veckor igen å ta full dos.
Men herregud kärringjävel, jag kan inte varenda jävla vecka ta ledigt från jobbet för att du ska ändra på tiderna!!
Var 6:e vecka är okej, men om 2 veckor igen?!?!?!?
Fick iaf tid 15.30 om två veckor, men då är ju frågan om jag ska flexa hem då med lr skita i det å komma 15.55 jag med precis som dom gjorde mot mej idag?
Känner för att vara så jävlig mot dom å är så arg att jag funderar på att avbryta hela jävla behandligen!!

Jaja skitsamma. När jag kom hem så la mej mej på soffan å somnade som en stock å typ 3 timmar. Det va skööööönt :)
Sen har kvällen bara bestått av tv å slappande i soffan :)
Nu ska jag återigen skriva ett argt brev till skövdebostäder som FORTFARANDE inte har lagat min handduksvärmare lr mitt golv!! Morr på dom!
MORR PÅ ALLT I DAG!!!
Pöss pöss

Hold on, hold on
Be strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0