Ny vecka!

Då har vi måndag ännu en gång. Vart tar helgerna vägen?
Jag har ju vart långledig, lr nej det har jag ju inte alls kom jag på nu, jag jobbade ju igår.
Men ändå?
Tiden å dagarna går så sjukt snabbt ju.
Snart jobbat i 2 månader sen det va semester?!?!
Skrämmande.
Fast jag klagar inte :)
För denna veckan får väldigt gärna gå MEGA fort. För jag vill ha fredag nu! :)
Då åker ju vi till TYSKLAND!! Jippie! :)
Och om allt går enligt våra planer så blir det lite partajj på lördagen när vi kommer hem. Om inte nått oväntat händer på vägen hem så vi blir försenade. Men det ska det väl ändå inte göra?
Jag ser iaf fram imot fredagen massor :)

Sen är det inte alls långt kvar innan vi ska på Lena och Orup heller.
Men fuck, vi har ju inte bokat bord än!!
Det måste vi ta tag i jättesnart så vi får våran underbara middag på mangos innan. Så vi mätta å belåtna kan njuta av Lena å Orup :)

Fast jag ser mest av allt fram mot lönen om en månad. Vågar inte ens tänka på hur lite jag får i lön denna månaden. Usch! Blir till att länsa sparkontona nu ;P
Fast en månad brukar ju gå ganska snabbt så det hoppas jag att det gör nu oxå. LÖNLÖNLÖN tack!!

Funderar på att åka till jobbet lite tidigare idag. Jag vill ju för guds skull inte missa dramat där i dag ;P Kick some ass Hannes :)

Mat oxå ja. Åhh jag hatar detta med mat varenda jävla dag. Å spec när man inte har råd att köpa nått gott. Så jag lever just nu på mackor å färdigrätter från findus. Jävligt mättande å nyttigt :P
Å jag som är så sugen på max! Lr pizza med massa sås. Mmmm!!!
Ne det får bli nått sånt gottigt sen innan jobbet tror jag ;)
Får iaf mat av mammi en dag :)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0