Ny vecka!

Har fortfarande inte pallrat mej ur sängen än. Det är ju så varmt å skönt här, svin kallt i resten av lgh förutom inne på toa.
På med elementen nu Skövdebostäder!!! Jag fryser ihjäl!!
Haft en trisst natt med skitsvårt att sova :S
Fast det kan bero på att jag sov så mkt i går.
Måste vrida om dygnet lite nu iaf, hoppas på bättre sovlycka i natt.
Kikade lite på VMA i natt, hade ju inget annat för mej.
Riktigt bra faktiskt.
Kul att se Britneys revanch. Ja, jag vet Britney hallååå.. men jag diggar faktiskt henne.
Inte många som lyckats med det hon har gjort. Upp på toppen sen rakt ner i helvetet å nu är hon sakta med säkert på väg upp till toppen igen :)
Va nästan rörande när hela publiken ställde sej upp å jublet ville aldrig sluta när hon intog scenen för att hämta sina priser.
Ja lite känslig är jag, jag skyller på pms :P

Dags att börja jobba skift igen då.
Kvällsvecka denna veckan. Gött att bara jobba 4 dagar.
Men slinglag på kvällsvecka, dom som annars brukar gå segt, hur segt ska det inte gå idag??
Usch!
Ne va negativ jag är idag, men jag är inte alls på humör.
Alla smågrejer blir hur stora som helst å jag skulle helst av allt bara vilja dra täcket över huvudet i ett par dagar.
Nee en dusch kanske vore nått? Så känner man sej iaf lite fräsh.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0