Ooops

Dålig bloggning av mej det senste! *fy skämms*

Har iaf haft en bra helg :)
After Work med jobbet i fredags. Väldigt kul:D
Tills en viss person flippade ut å betedde sej som ett riktigt svin.
Dåligt ölsinne tydligen, yeah right!
Synd va det iaf om Hannes som fick en drink uttömd över sej :(

Lördagen:
Va lite sliten när jag vaknade. Men piggnade till ganska snabbt.
Åkte till Wallermans med pappa och blev bjuden på mat :)
Sen stod lite tvätt på schemat.
Kvällen spenderades med AnnA å Katja.
Sofia kom till oss å hade företagsinformation. Å jag tror faktiskt att jag är såld nu ;P
Jag ska ha en av dom där ringarna ;)

Idag:
Sov en stund. Sen va det dax för att jobba lite overtime. Extra cash är ju aldrig fel ;)
Trisst som fasiken, jag vet. Men det gick faktiskt riktigt bra :)
Tiden gick skitsnabbt å vips va klockan 19 å jag fick gå hem.
Handlade lite på hemvägen å stannade till en sväng hos mammi.
Sen har jag spenderat min kväll framför datorn och tvn med min stooooora godispåse :D
Å nu börjar det strax en film som jag tänkte kolla in ifall den är nått att ha.

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0