Regn regn regn...

Ja det är väl det som dagen har bestått av idag.
Å jag har återigen haft en hyfsad sömnlös natt :(
Somnade lite innan tre i soffan. Vaknade 6.30. Gick till sängen å kunde absolut inte somna om :(
Jag löste korsord, försökte sova i ALLA olika ställningar som finns, mer korsord, lyssnade klart på ljudboken, återigen alla sovställningar.. Å så höll det på.
Då tröttnade 9.30 tiden och gick upp för att ta alvedon (tydligen ska det funka jättebra om man inte kan sova) men jag hade inga. Å ipren ville jag inte ta, för dom är elaka mot levern och magen å det vill jag inte utsätta mej för i onödan.
Men jag hittade till slut en tablett som mamma har sagt funkar fint att somna på.
Så en sån blev det.
Å efter en halvtimma hade jag däckat.
Mamma ringde, som hon lovat, å väckte mej. Men då vart jag skit trött så i stället för att gå upp som jag lovat, somnade jag med mobilen vid örat :P
Vaknade av att det ringde igen 20 min senare.
Då va det bara att gå upp å klä sej.
Sen drog jag i mammi iväg till stan. Gick in på dukas outlet å jag hittade 4 asfina muggar :) och två sanddekorationer i svart och rosa. Å på toppen av moset va det 70% på allt :D
I love!
Så detta kalaset gick på 80 spänn, inget alls ju :) Skulle kostat 200 om det va ordinarie.
Billig shopping gillas stort när man måste hålla i pengarna :D
Sen va vi på hem å hobby en sväng.
Lunch på Max å sen en snabbsväng på plantagen.
Å nu är jag hemma å ligger i soffan å det känns som att jag ska somna när som helst.
Så det blir till att sova tills fotbollen.
Å sen får jag förhoppningvis lite besök i kväll ;)
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0