Regn

Vilket väder det är ute då.
Ösregn!
Fast det va väl riktigt längesen det regnade nu va? Jag kommer inte ihåg sist.
Å vad gör man inte en sån här dag?
Jo. Men kryper ner i soffan, tar med sej täcket. Väntar på att det ska mörkna lite granna, tänder ljus å äter godis å kikar på tv :)
Fick sånna där brev om att mitt startpaket hade kommit i dag å finns att hämta ut på posten. Jippie tänkte jag då jag alltid får mina sånna paket till OkQ8 precis här utanför, men nee inte denna gången. Då ska jag behöva ta mej ner till stan :P
Så då la jag det på hyllan tills imorn. Jga bara inte orkar åka dit ner, slåss för en parkeringsplats in å hämta å sen hem igen. Å paketen väger tydligen mellan 8-12 kg så jag behöver en hjälpande hand.
Ska fråga mammi om hon vill följa med å hjälpa mej imorn.

Hörs senare.
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0