Sanningens ögonblick!!

Oh jösses. För ca 2 min sen va min puls uppe i 220!!!
Jag begav mej ne för alla jäkla trappor för att kolla om lönebeskedet låg där.
Å det gjortde det!!!
Då gick pulsen upp ytterligare!
Andas, andas nuuuu!!
Upp för alla trappor igen. Satten i mej i soffan med lönebeskedet i handen. Vågar jag öppna?
Ja jag måste ju öpnna.
Va som helst är bättre än 500 spänn!!!!
Öppnar, börjar kika på alla "förklaringarna" som står jämt men som jag ändå inte fattar. Men till slut klarar jag mej inte.
Vad får jag ut i lön???
Ögat kastar sej neråt. ser att det börjar på en 5:a.
Jaha va va det jag sa.. 500 spänn! Tackar :P
Nee vänta lite nu..två st femmor plus två siffror till?!?!?
Ahhhh det va inte sååååå illa iaf!
5500!!! Jag tackar jag. För en obetald semester :D
Blev som jag trodde. 2 veckors natt i augusti räddade mej!
Så nu blir jag ju inte lika fattig som jag trodde denna månad :)
Alla räkningar har jag ju lagt undan pengar till redan :D
Så jag är faktiskt riktigt glad nu :)
Behöver ju inte länsa sparkontot ens ;)
Bara knycka lite pengar till tyskland, men det hade jag ju redan bestämmt sen innan så.

Faan jag har vart riktigt duktig idag oxå. Kanske därför nån valde att belöna mej med lönen? :P
Diskat, dammat, vattnat blommor, städat soffan, plockat iordning å vädrat.
Duktig Kajsa :D

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe jaa, tack=)

2008-09-24 @ 17:36:44
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Men åh, vad gullig du är! Nu vill jag bara krama om dig massor! Hoppas allt är bra! Natti :)<3

2008-09-25 @ 03:22:50
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0