Skoställ :)

Jippie!!
Nu har jag äntligen fått hem mitt skoställ :D
Ett stort tack till Eva som letat land å rike runt för ett skoställ som passar i min hall :)
Att 70 cm ska va ett så himla ovanligt mått???? Men tydligen.
Nu har jag iaf skruvat ihop det å det blev kanon snyggt :)
Blev en himla skillnad i hallen nu när det inte ligger skor å stövlar överallt.
Antar att det både kommer bli lättare att städa och att undvika att dra in massa grus i hela hallen nu.
Men en liten resning behövs, alla skor får inte plats. Å långt i från några gästers :P
Det får jag ta tag i imorn.

Känner mej faktiskt mkt bättre nu :)
Inte trött, inte så täppt å inte ont.
Hoppas att det betyder att jag blir frisk snart :)
Gjorde nog susen att sova.

Lovade ju bilder på min klädbeställning. Men jag skippar det nu, det får ni se när dom kommer.
I stället får ni njuta av mitt nya skoställ :D
Pöss

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0