Slippa jobba söndagsnatt!!

Ahhhh.. det är nog det bästa med att inte få jobba natt längre.
Att man har hela söndagen till att göra vad man vill :)
Dock har jag sovit bort det mesta av den här dagen.
Blev allt lite dricka i går.
Fast ändå under behärskade omständigheter.
Delade på nästa en flaska mintuu. Å vi kanske skulle hoppat den sista :P
Illamåendet va på hög nivå på oss båda hahaha, men sånt händer.
Blev väckt kl 9 imorse, usch å då visade sej huvudvärken :P
Skulle nog spytt i går iaf :P
Men riktigt trevligt hade vi :D
En riktigt myskväll :)
Fast nästa gång blir det INGEN mintuu :P Dröjer nog innan jag dricker det igen :P
Vart hos mamma å kikat in slutresultatet av det "nya" rummet.
Blev kanon fint :)
Sen så somnade jag på den nya soffan, vilket ger den högt betyg :)
Å nu sitter jag hemma, funderar på att duscha om en stund å sen vänta på mtv galan som börjar kl 2.
Har ju sovmorgon imorn, men ska iaf försöka gå upp vid 12. Har lite grejer att fixa innan jobbet kallar.
Ba baaa
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0