Snyltare ;P

Blev riktigt förvånad när jag drog upp rullgardin+persienner för ett tag sen.
Va faan det är ju SOL ute?!?!? :D
Men självklart kan jag inte njuta av detta utan ska ju jobba såklart!
Hade gärna slutat 15.36, åkte hem, gått ut på en promenix lr promenerat ner till stan.
Lr ne inte stan, då får jag bara shopping-ångest :P

Kan inte nån bara spola fram tiden så att det är fredag idag?
Denna vecka känns sådär överjävligt jobbig å seg.
5 dagars jobb, 6 om man räknar med söndagen.
Kvällstid, osocialt till max, inga pengar, ingen mat, ingen lust att äta äcklig mat, shopping pch partytarmen skricker desperat på att bli uppfyllda.
Massa massa saker som bara kundes spola över ju :P
Ge mej FREDAG å en lång resa i en obekväm buss så röven domnar bort :D
Sen när vi är framme.. då jäklar ;)
Då kommer Kajsa, AnnA å Katja handla så mkt sprit att tom Volster skulle tipsa oss om AA :D

Nee nu börjar jag bli lite rastlös å övertänd här.
In i duschen, sen slänga i mej några "philly-mackor" :)
Sen hem till mamma å snylta mat :)
Thanx mammi for making a lunchbox for me :D

Pöss pöss


 
 Min nya last här i fattigdommen ;) "Philly-mackorna". Så jäklans goda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0