Sömn tack!

Jises så trött man kan vara.
Och jag fattar det inte. Tog ju en ganska lång sovmorgon i dag. Trodde jag skulle vara utvilad men icke!
Å det första jag fick höra på jobbet från Hannes va:
Faan kajsa du ser trött ut.
Tack för den lixon :P
Men jo jag va trött, helt jäkla slut, så inte så konstig att det syntes på mej.
Så jag borde igentligen sova nu.

Men det finns ju så mkt grejs på datorn jag måste kolla innan ;P
Men jag är snart klar å då gott folk lovar jag att jag lär slockna direkt.
Måste upp i hyfsad tid imorn. Kss står ju på listan. Joooooooyyy kul som vanligt :P
Jävla cp-kärrningen som jobbar där. Ingen koll på nått.
Gillade den andra mkt bättre.

Måste även in på kvantum å handla lite innan kss.
Men kan ju dock inte handla "kylskåpsgrejjer" eftersom att jag åker till jobbet direkt efter kss.
Får bli dom nödvändigaste tingen, samt en baugette som jag hoppas klarar sej en stund i bilen.

Ska även betala in tysklands resan imorn, fick inbetkortet idag å det va skit kort tid man hade på sej. 4 dagar lixom. Tar det inte typ 3 dagar för att flytta pengarna till en annan bank? Hmmm morons.
Så AnnA å Katja:
Räknar med att ni sätter in 600kr var på mitt konto inom snar framtid då ;)
Ser fram imot tyskland verkligen. Å nu har dom ändrat på jobbet så jag behöver inte ta ledigt den dagen för vi slutar nämligen 20.45. Skit bra för då slipper jag förlora en massa pengar. Vill att oktorber lönen ska knäcka ;)
Hepp nu är det natt. Dax att sova.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0