Somna tidigt?

Jag är så sjukt trött. Höll på att somna ståendes på jobbet i dag :P
Då är det illa.
Så jag hoppas att jag somna tidigt i dag.
Ska banne mej lägga mej 22!!
Men jag har fått lite hjälp på traven förhoppningvis :)
Fick en "häxbryggd" av Wasen på jobbet i dag. Ett te som är rogivande som man ska dricka innan man ska sova för att komma ner i varv.
Fast i dag tror jag knappast det behövs.
Har annars gått ganska bra på jobbet.
Jag ägde i efterarbetet :)

Efter jobbet så kom mammi hit.
Hon va så snäll å diskade åt mej å vi plockade iordning lite här :)
Så imorn blir det lätt att dammsuga.
Vi kollade på min kappa å konstaterade att om jag skulle ta en mindre skulla ärmarna bli för korta. Så nu behåller jag denna :) Har även hängt upp den så att den får hänga till å forma sej lite.
Nästan längtar efter vintern nu så jag får börja använda den :)
Sen gick vi igenom mina garderober. Slängde lite kläder å sorterade bort sommarkläder.
Blev riktigt bra.

Ne nu ska jag kolla tv en stund till sen göra mackor tills imorn å sen väntar sängen :)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0