Sovmorgon BIG TIME

Jösses!
Har nog sovit bort i princip hela dagen i dag. Vaknade först vid 15.45, stängde av alarmet å sov vidare till 17.45.
Idiot tänker ni säkert men jag behövde det.
Hade ingen halsont när jag vaknade iaf :) ett steg i rätt riktning.
Men genomtäppt va jag :(
Fast hellre det än ont.
Tror att sömn kan bota mkt :) Så jag tar mej nog en lika lång sovmorgon imorn om jag inte ska göra nått sepc.
Ska hem till mammi en sväng nu. Lite socialt sälskap å förhoppningvis mat ;)
Fast jag köpte hem mat i går.. frågan är om jag orkar laga, lat som jag är hihi.
Gick iaf jävligt bra på jobbet i går. Riktigt kul va det trotts att mina favvosar gick i andra slingor. Fast hade några kul i min slinga iaf :)
Körde på som aset, precis så som det ska gå till på natten, å vi låg massa plus hela tiden. Sånt påverkar oxå att det är kul :) Så vi va klara 6.20 å fick flexa hem en stund innan :)
Tyvärr kass flex på natten då vi bara få gå max 18 min innan sluttid, jag drog 10 i sju å jösses va det gjorde mkt.

Passade även på att nätshoppa lite i går ;) I love!
Blev en vinterjacka och en mysig kofta från hm.
Slänger in bilder sen :)
Nu ska jag dra.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0