Tacobuffe med brudarna :)

Då lider fredagen mot sitt slut. Så skönt med helg å ledighet :)
Har dock inte sovit mer än 4 timmar idag. Långt telefonsamtal med morbror innan jag somnade vid 10 :P
Å sen upp igen vid 14.
Men det är bra, för då kan jag förhoppningvis sova nu i natt. Känner mej redan trött.

Idag stod tacobuffe på Harrys med Lena, AnnA å Katja på schemat.
Kl 16 hade vi bestämt å alla va i tid å hungriga :)
Va knappt några folk när vi kom dit så vi fick det absolut bästa bordet :)
Å sen hade vi hela buffen för oss själva en stund.
Bara att gå lös på allt gott å framför allt deras underbara vitlökscreme :D
SÅ sjuk GOD!!
Tömde ett par gals cola å jag köpte en öl som jag inte drack upp :P Värt lixom.
Vi hade askul å satt å tjötade å skrattade åt allt :)
Så där som bara vissa kan betee sej :)
Vi lär ha rejäl träningsvärk i magen imorn :D
Vi satt väl på Harrys till 19 ungefär sen drog vi ut å tog oss ett strög i Katjas bil.

Sen gick jag, AnnA å Lena hem till mej med 3 liter pepsi.
Vi satte oss å väntade på Paradise.
Sen har vi kollat på 5 avsnitt av det samt att AnnA även sabbade mitt sexliv *asg*
Skrattena avtog dock inte, utan snarare tvärtom. Nån måste lagt nått å vår cola för vi betedde oss som att vi va höga. Vi bröt hop i totala pysk-skrattanfall flera gånger om :D
Jag älskar sånt :D
Å sen så bevisade AnnA det vi alla länge misstänkt. Hennes riktigt hjärnskada :D
"Hon har blitt blitt blitt" Jösses!! :D
Ja ni fattar inget, jag vet. Men detta går inte att fatta om man inte upplevt det :D
Så detta kan vi leva länge på :)

Nu ska jag kika på tv en stund, men först slänger jag inte lite bilder från kvällen.
Tack tjejer för en KANONKVÄLL :D
Det måste vi göra om snart igen :) Va precis vad jag/vi behövde tror jag :)

Pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0