Tidsfördriv :)

1. Ditt stjärntecken: Fisk
2. Hur många syskon är ni? 2 st. Jag å lillebror.

3. Din favoritstad: Göteborg är ju mys. Jönköping oxå :)
4. Vilken stad skulle du vilja flytta till om möjligheten fanns? London. L.A lr New York
5. Favorit land du besökt: Brasilien... lätt! :D
6. Land du vill besöka: USA och Thailand
7. Bästa resminne: Pappas 50 årsresa till Brasilien. Så fucking amazing!!

8. Vilken roman önskar du att du hade skrivit? Stieg Larssons Millenium triologi.
9. Favorit film du sett den senaste månaden? Hmmm... The strangers måste jag nog säga. *iiiiiihhhh*
10. Favorit skådespelare/skådespelerska: Oj.. den va svår. Kan inte bestämma mej :P
11. Senaste sedda film på bio: Jaa...jag kommer faktiskt inte ihåg :P
12. Vilken Disney figur skulle du vilja vara? Anden i Aladdin! :) Tänka att kunna få precis ALLT man önska sej :)

13. Favorit musik: Partymusik :D
14. Favorit låt: Kan inte säga en specifik just nu. Det varierar beroende på humör :)

15. Tre människor du skulle ta med till en öde ö: Bocken, Katja å en sketa snygg Kock ;)
16. Tre saker du skulle ta med till en öde ö: Datorn (med trådlöst bredband) snus, å alkohol (räknar med att det finns mat där)

17. Vad är det onödigaste du köpt? Skor lr klädesplagg som jag aldrig en använt utan som bara står i garderoben :P
18. Vad är det bästa du köpt? Min soffa, min platt-tv och min dator!! BIG LOVE!!
19. Har du köpt något av en telefonförsäljare? Har ingen hemtelefon så jag slipper sånna kräk :P Å nej jag skulle aldrig få för mej att köpa nått av dom, inte ens om det är gratis :P

20. Om du fick vara någon annan för en dag, vem? Hmmm nån känd sångerska.Celine Dion. Tänka att få sjunga inför en fullsatt jäkla arena och veta att man har en av det bästa sångrösterna i världen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0