Usch-dag

Åhh.. idag vill jag bara ligga kvar i sängen, dra täcket över huvudet å somna om igen å vakna i kväll.
Fattar inte varför jag är så trött (jag skyller allt på min vecka)
Fått tillbax förkylning å även lite halsont :S
Så jag orkar deffenitivt inte göra nått på min göra lista :P
Får slänga in lite pomfritt och korv i ugnen, blir en bra lunch.
Men en bra grej har ändå hänt i allt det dumma som är nu:
Har ev fixat färsta kräftor till kräftskivan på lördag :)
Inte helt säkert, men kanske :)
Bättre det än inget iaf.
Nee skärpning nu Kajsa!! Upp å ta tag i dagen!!
Meet the daaaay!
Pöss

You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0