Vardag igen då

Usch.. mådde piss hela dan igår. Har nog aldrig vart så bakfull i hela mitt liv.
Spydde å hade mej å frossa å kunde knappt röra mej :P
Så att jobba i går natt va bara att glömma.
Fick iaf i mej mat vid 2 tiden i går natt.. som jag fick behålla.
Sen har jag bara sovit, sovit sovit.
Nee nu ska jag va nykter helgen som kommer iaf.
Usch! Spara pengar å vila levern lite granna.
Det behövs.
Sen hlegen efter så blir det ev bowling å då hoppas jag att jag är så pass botad att jag kan dricka igen ;P
Hahha.. kommer nog redan va i form för det denna helgen, men nee mtp att jag mått så dåligt senaste så blir det en vit helg.
Kanske nån liten utflykt? :)
Tror att det är nattjobbandet ihop med väldigt dåligt ätande som gjort att jag mått piss när jag dricker.
Som i fredags.. full på 4 öl :P Hahahah då är det riktigt illa azzå.
Men annars va helgen kul, vissa saker kunde skippats men men shit happens :P
Blir iaf jobb i natt. Ska ta med mej lite mat som jag ska TVINGA i mej!
Jag fattar det inte.. jag har ju aldrig haft problem med att äta?!?!?!
Imorn blir det målning hos mammi.
Vart där i dag å grundat. Spacklat, slipat, tejpat m.m
Å även hämtat hem den nya soffan.
Å imorn ger vi oss som sagt på väggarna :)
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0