Vilken dag!! :)

*Pustar ut*
Äntligen hemma å redo för skönhetssömnen.
Har vart en lång, rolig, udda, konstig, förvirrande dag.

Började på jobbet.
Jag blev utvald till fadder *yiiihaaa* åt en ny tjej som började. Hon hade aldrig monterat förut så allt va helt nytt för henne. Men jag tycker att det gick riktigt bra, saker som en del har skitsvårt med klarade hon galant. Så fortsättning följer imorgon då vi ska gå igenom de två sista stationerna å sen bara mosa upp ett tempo.
Kommer gå kanon med en sån lysande fadder som mej ;D

Sen kom jag hem, trött som aset. Trodde allvarligt att jag skulle somna stående den sista halvtimman på jobbet.
Började fixa med video å digitalbox, måste ju kunna spela in alla programmen nu, även fast bilden inte blir det bästa. Men vad gör det? Vem kan missa Desperate Housewifes lixom? Hihihi

Sen skulle jag sova en stund innan Mary Kay mötet började.
Å det va då jag blev förvirrad. Och jag är det än?!?!?!?
Jisses... jag bara inte förstår mej på .......

Sen va det då dax för Mary Kay möte. Va inte så sugen att gå denna gpngen heller, men va faan jag har ju börjat jobba åt dom nu så jag tänkte att jag fick offra en måndag iaf.
Å det va, ja, vad ska man säga. Annolunda.
Men roligt. Fast så sjukt mkt att ta in så till slut tog hårddisken i hjärnan slut å jag har inte ens ett minne av vad vi pratade om sista halvtimman. Men väldigt intressant.
Å folk å alla åldrar å skepnader. Sikka folk?!?!?
Blev lite rädd för en del. På riktigt :P
Men vi fick iaf fika, en stor smårgåsbuffe *yummie* å jag fick 2 st broschar å fick applåder av allihopa. Ja halva kvällen bestod typ av applåder.
Sen avslutades kvällen med ett litet lotteri. Å jag men min vanliga otur räknade ju inte med att vinna nått. Trotts att priserna va smink och jag va riktigt sugen på ögonskuggorna.
Å tro faan det!!
Sista lotten å den finaste ögonskuggan vinner JAG :D

Så nu har jag iaf 2 jobb kan man väl säga då :P
Fast nu varslar dom folk på volvo igen så vi får väl se vad som händer i framtiden där. Vi har dock inte hört nått på vår avdelning än så så länge vi inte gör det är vi bara glada att vi druknar i motorer som ska ut.

Kajsa Fredriksson
Montör
Och
Fristående Hudvårdskunsult
Inte illa va? :D

Nee nu ska jag ta min alldeles för förvirrade stackars skalle å krypa till sängs å hoppas att jag blir nått klokare under natten.
Vad betyder det? Vad menar du?
HJÄÄÄÄLP!!

Pöss pöss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...ja vist är det en annorlunda upplevelse där på mötena? va med förre gången och ja, hela tiden var det applåder. Hoppas de går bra iaf :) Krama

2008-09-30 @ 12:48:00
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0