Äntligen :)

Fy faaan!! :D
Saker å ting verkar äntligen vända lite på sej nu till min fördel. Det ser ut som att jag får börja jobba på måndag :)
Jag är riktigt exalterad å ser fram emot detta massor. Kul med nya arbetskamrater å ett helt nytt jobb :)
Jösses va pirrig i magen jag kommer vara på söndag kväll, men så ska det ju vara.
Kommer få börja jobba 4 timmar om dag i början. Jag tycker att det är en bra mjukstart nu när jag gått arbetslös så länge. Och kvällstid är det oxå vilket passar perfekt eftersom att min dygnsrytm är lite annolunda ;P
Skönt med lite lön igen oxå. Det har jag saknat.

Vad har jag hunnit med hittils idag då?
Jo vi har vart på Maxi en sväng. Handla mat å kikat butiker. och för första gången i mitt liv så har jag tippat på Stryktipset. Hallå?? Fotboll lixom?? Men men, kul va det å nu jävlar om inte mina lag vinner på lördag!!

Ne nu ska jag ruttna i soffan ett tag innan det är dax för nypremiär på Gina Tricot :D
Shoppa?? Hell Yeah!!! Tacka Gud för presentkort och för att pengarna kom in i går :D

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0