Powerwalk :D

Idag har jag varit riktigt duktigt. Jag gick upp, trotts lite protester å omsomnanden; kl 10.15 idag :)
BARA för att gå ut å gå en promenad :P Jösses, vad har hänt med mej?
Ne jag har insett ett de där extra små kilona som jag har dratt på mej efter jag slutade jobba plus blev sambo inte kommer att försvinna av sej själv. Och bara att ha kommit till den insikten är ju fantastik för att vara mej.
Så idag blev det en rask promenad med godingen på en halvtimma. Har bestämt att jag ska börja så. Man kan inte pressa skiten ur sej det första man gör när man är så pass otränad som jag är. Så en halvtimmas promenix blir bra såhär i början.
 
Å sen har älskligen lovat mej att vi ska fixa ett gymkort till mej :D
Fast jag blev lite fundersam över det nu när jag antagligen börjar jobba på måndag. Kväll dessutom. Hur ska jag kunna pricka in mina spinningpass då? Men tydligen finns det spinning på förmiddagarna oxå :) Så dom får väl jag pressa in :)

Sen tänkte jag börja med dom här tabletterna jag fick hem på allvar. Skitsamma om de funkar lr inte.. jag tror det sitter i psyket hehe. Man ska ta dom en halvtimma innan måltider å man ska bli mätt mkt fortare å på den vägen lära sej äta mindre portioner å dra ihop magsäcken. Och som sagt om de funkar lr inte vet jag inte, men de funkade för mej nyss nu är jag testade iaf. Jag blev sjukt mätt sjukt snabbt ;P

Pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0