Det tar sej! :)

Sådär ja. Vart nere för 2a gången i tvättstugan nu å det rullar på riktigt bra :)
3e och 4e maskinen i nu, det tvättade hänger i torkrummet/torktumlaren.
All min rosa tvätt (ja största delen av all texil jag äger är rosa) fick inte plats i en maskin, så jag fick lägga lite åt sidan som jag får ta som den 5e å sista maskinen. Hinner inte hänga upp det men det får nljja sej med att torka över mina dörrar.

Kan styka lite på listan nu iaf:

* Tvätthögen  Check! Jobbar på den för fullt :)
* Disken. Check!
* Plocka i ordning i hallen.
* Rensa i tv/sovrummet Check!
* Ta ut soppåsen. Check!
* Dammsuga.
Strax ska köket å hallen få sen en omgång :)
* Damma. Det enda jag inte ens börjat med, blir antagligen detta som jag skiter i oxå ;P

Pöss pöss


Dessa högar håller på att utrotas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good girl!

2009-02-12 @ 11:00:02
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0