Drömjackan :)

Den har blivit min idag :D
Hittade den i måndags och nu hänger den stolt uppe på min klädhängare :)
Sååå jävla snyggers är den. Nu är det bara en skinjacka som saknas, men det hittade jag en idag som jag förhoppningvis kommer att äga inom snart framtid :)

Så nu är våren mer än välkommen, för jag är jackutrustad minsann. Fick nog tag i en typisk Kajsa-jacka tror jag. Jag är ju väldigt kräsen när det gäller vissa saker. Men när man får lyckokänlslor då vet man att det är rätt.
Jag kan stå å spegla mej hur länge som helst i den, jag är så snygg :)
En bra känsla när man känner så :)

Ska försöka beskriva den lite. Slänger även in en bild på den. Fast bilderna blev inte så bra tyvärr. Den ser inte ut som den gör på dom :P

Det är en jeansjacka "typ". Den är stentvättad i grått. Lite längre, går typ ner till höftbenen. Sen sitter den riktigt thight å snyggt å framhäver det bästa på kroppen. Stora knappar som är fastsydda med gul tråd. Sen sitter knapparna lite "snett" lr vad man ska säga. Dom går inte som det brukar ni vet rakt över magen, utan dom går lite "utanför naveln". Sen är en sida längre än den andra. Ja svårt att förklara. Men den är snuskigt snygg iaf :)



Som ni ser blev inte min bild den bästa på den. Men man kunde inte sno bilden på veromodas hemsida så jag fick göra det bästa av situationen. Förstår ni nu vad jag menar med lite längre på en sida? :)
Jag är iag förälskad i denna snyggingen å kan bara förställa mej att mina uttittade skor kommer bli som grädden på moset till denna :)

Jackan är som sagt från Vero Moda å kostade 499 kr.

Nee nu ska jag åter gå till min kalla å sååå lockande öl som står här på bordet å ropar "Drick upp mej" ;P

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den va ju riktigt nice :)

2009-02-13 @ 08:41:28
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0