Godmorgon!

Ahhh va skönt med en lång sovmorgon!
Det behövdes verkligen efter gårdagens tidiga uppvaknade samt natten OTH race. Men nur är jag pigg som en mört, men ändå lat :)
Jag väntar mest på att klockan ska bli 17 så att jag kan få börja tvätta. Skulle ju städa oxå, lr iaf diska, men det sätter jag i gång med sen.

Detta står på mitt schema idag, får se hur många som blir i bockade under kvällens gång. Men jag hoppas på så många så möjligt av dom å att min lathet blir trottsad till max :)

* Tvätthögen som är lika stor som billigen!
* Disken. Den högen är under kontroll än så länge men vore ju skönt att få det gjort innan det växer till sej.
* Plocka i ordning i tv/sovrummet. Prylar över allt!
* Rensa upp lite i hallen. Som vanligt står det en miljon påsar där.
* Ta ut soppåsen. Ja den borde ju inte vara så svår att få med mtp på att jag ska ner till tvättstugan ett antal gången under kvällen.
* Dammsuga. Hallen iaf.
* Damma. Kanske vore en bra ide?


Ja det va allt jag kunde komma på för tillfället. Nu ska det bara göras oxå! :)
Dax att sätta i gång!!
Pöss pöss

Jävla ladda-upp-bild krångel!!! Jag hatar blogg.se!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0