Kajsa = RIK!!! :D

Ahhh cash cash cash!! Lyckan är oändlig :)
Just nu saknas bara en rejäl runda nere på stan å ett antal påsar att komma hem med.
Men jag hoppas fixa det snart.

Morbror å jag har spenderat nån timme med att kolla på min bil. Det är inte tomgången, utan nått problem med gasen. Han kunde inte laga det, men förhoppningvis får vi hjälp av Mussien att fixa det redan i helgen *hoppas*
Börjar känna mej måttligt handikappad nu utan bil.

Vill ner på stan nu, men jag vill inte gå ner ensam. Hatar att gå själv på stan. Finns det nått tråkigare??
Får nog skippa stöpen trippen idag eftersom att det blir lite tight med tid.
Lr ska jag ta stan imorn kanske?
Nee jag kan göra det båda idag å imorn :)

Happ nu får jag bara vänta på att klockan går då. Ska nog "vila" en stund :)

Pöss pöss


                                                                                                                                Blondie goes bananas! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vilket LYCKORUS pengar kan ge! LOVE it! Puss

2009-02-12 @ 15:22:04
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0