Kanske dax?

Efter ett par dagars blogg uppehåll är det nog dax för att dra in ett inlägg igen :)

Har dock ingen aning om vad jag ska skriva.
Känns sådär lyckat då ju.

Precis kollat på One Tree Hill. Ytterligare en serie som jag förälskat mej djupt i :)
One Tree Hill på dagen å sen Prison Break på nätterna.
Fast jag har inte så många avsnitt kvar nu på Prison Break så det är lite med sorg jag kollar igenom avsnitten.

Men då får jag gå över till One Tree Hill på heltid i stället. Har ju inte följt serien från början.
Den är lite kul.. för i den så byter man hat-personer hela tiden. Just nu är mitt största hat-objekt Peyton. Usch jag klarar inte av den löjliga naiva människan å jag skulle ALDRIG ens spela en sån roll även om jag blev erbjuden pengar! Nee usch å blä på Peyton Sawyer!! :P

Hade en väldigt trevlig stund med Emma i går. Lite shopping å tröstätning :) Det behövdes, tack gumman! :)

Nee nu ska jag fixa mej så jag får mat nån gång ;)

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes. Det var en behövlig stund i den trista vardagen :D Du o dina serier :P Puss o hej

2009-02-05 @ 13:32:50
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0