Lika nöjd idag :)

Hej hej!
Är nyss hemkommen från en runda på stan med Katja. Vi lunchade på Erics kök, ganska gott fast lite väl dyrt för den maten. Men men, ibland får man unna sej :)
Drog ett strög på stan, kikade skor och kläder.
Hittade 3 par skor som jag fell in love whit :)

Även en skit snygg jeansjacka från vero moda som va sååååå snygg. Den va väldigt speciell, lite längre än vanliga å stoora knappar på :) I Love! Så den hängde jag undan å ska kvitta ut på torsdag tror jag. Har ju faktiskt både presenkort och rabattkupong där så då ska man väl köpa nått där oxå? :D

Å odag har jag för första gången på typ 2 år köpt mej ett par jeans!! :) *kors i taket*
Gina Tricot hade skitbilliga å snygga jeans som passade som en smäck, så dom plus ett par leggings fick följa med mej hem.

Idag va ju dagen som jag skulle inviga min tvättstuga på. Hade laddat upp med tvätt å sköljmedel i mänder. Men när jag satte nyckel i låset så passade den inte!! Å det är den enda nyckeln jag har som ska gå dit. Antagligen har dom gett mej fel nyckel. Blir till att ringa dom imorn å morra lite i telefonen :)

Nu ska jag en sväng till skara med mammi!
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0