Nu jäklar! :)

I går så kom Sofia hit å skulle pusha mej lite med Mary-Kay.
Jag har ju tappat stinget lite å inte haft nått sug alls, känns som att allt är omöjligt och att man får nej hela tiden.
Men Sofia med sina magiska tricks lyckades ju få i gång mej igen :)
Jag hatar att ringa till folk. Fy faaan vad jag hatar sånt!! *dööör*
Men vi skrev ihop ett litet manus, hon sa att det va till jättebra hjälp.
Å sen va det dax. Jag trodde att jag skulle dö å när det svarade hade jag i princip glömt bort mitt namn. Men Sofia satt bredvid å minade lite granna å hjälpte mej :)
Å sen ett samtal till å ett till å till slut hade jag ringt 7 samtal å det känndes som att jag aldrig gjort annat :)
På 7 samtal hade jag fått ca 1400 i återförsäljning 3 nej, en företagspresentation :D
Inte illa va??


Så nu är jag på G igen. Å riktigt taggad denna gången.
Har ringt lite idag igen. Fått en make-up klass som jag får datumet till på måndag.
Kul att ha sminkklasser nu när jag har fått hem så mkt av sminket :)

Sen ska jag för första gången leverera produkter genom posten. Det ska bli en upplevelse. Bara att hålla tummarna för att det kommer fram hehehe :)

Vi har börjat med en kul grej nu på Mary-Kay. Förut har vi ju haft Queen of booking och sales m.m alltså bara grejer när det går bra. Men nu har vi börjat med Queen of No (nej alltså). Så att just det här att man tappar lusten för att det går dåligt å alla säger nej. Men nu får man alltså pris för om man har fått mest nej :) En mkt bra ide tycker jag :)

Den kvinnan som har fått flest nej är den mest framgångsrika kvinnan! :)

Ett rätt bra ordspråk ju. För det stämmer ju faktiskt. För ett nej dödar ju ingen, inget förändras av ett nej. Men därimot kan allt förändras av ett ja.

Jösses vad poetisk jag blev nu :)

Nee nu ska jag fixa mej lite. Ha det fint!
Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: fia

kul med mary kay att det gick så bra , jag har en tjej som kommer hem till mig i kväll och ska hjälpa mig att fixa make up och annat smått och gott . jag älskar mary kay , bikstavligen hihih. önskar dig ett jätte lycka till .

2009-02-25 @ 15:24:33
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0