Ny vecka :)

Hello!
Då va det måndag igen då. Faan va tiden går snabbt!! Snart fyller jag ju år, hmm måste komma på en bra önskelista ;P
Idag har jag inte gjort ett piss.
Är sugen på att dra å sola men fick nobben av Bocken. Men jag funderar på att sticka dit iaf, ska ju ändå lämna hem bilen till mamma sen så.

Har även ett diskberg utan dess like i köket. Blev ju övergiven med detta själv *morr*.
Men men, får väl börja jobba bort det lite granna snart.

Har annars haft en toppen helg :)

Börjar även planera för en ullareds resa runt den 27e. Ska bli så jävla kul!! :)
Va ju skitlängsen jag va där. Så om nån av er är intresserade så hojta till. För våra planer är att fylla en bil så blir det ju skitbilligt att åka. 2 platser finns kvar! Vem vill med? :D
 
Just det, shoppade ju en del i fredags som jag inte lagt ut än. Tyvärr ligger ett av plaggen redan i tvätten. Men klänningen ska jag försöka fota :)
Å inte att förglömma mina skor som jag fick i lördags :D :D
Lovely!!!! Tack så mkt Hannes! :) Jag blev jätteglad! :D

Nee nu ska jag göra nått av dagen. Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: AnnA

Ohh Ullared !! Sounds nice :)

2009-02-17 @ 11:50:18
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Wendy

hej kajsa.. tänk vilka personer man kan hitta på nätet... kommer du ihåg mig? =)

2009-02-17 @ 20:01:05
URL: http://superwendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0