Vuxenpoäng??

Hello!

Nyss hemkommen från en dag med mormor å mammi.
Dagen började runt 10 när jag å mammi åkte å lämnade in bilen. Startlåset har ju krånglat över ett halvår nu så det va kanske dax. Vi hade iaf rätt i vår teori om felet så bilen lagas å återvänder till oss imorn.

Vi blev upphämtade av mormor å morfar och fick gooood mat hemma hos dom.
Sen blev jag hemskjutsad till mammi medans mammi å mormor gjorde gengåvan som jag hatar!!


Efter det drog vi till maxi. Mormor å jag shoppa lite granna. En jacka till mormor å lite sexy stuff till mej ;) *hemlis*
Sen handlade vi på maxi å har jag ganska nyss placerat mej i soffan :)

Jag tror faktiskt att jag plockade ett vuxenpoäng idag. Jag bokade en tid i min tvättsuga!! :D
Jag känner mej riktigt stolt å är riktigt förväntansfull inför morgondagen då jag för första gången ska inviga tvättstugan.
Väl på tiden. Har ett tvätt berg som heter duga. Blir många många maskiner. Men så gött att man kan torka allt på plats i torkrummet. Torktumlare finns det oxå. Men jag vette faan vad man torkar i en sån??

Men jag är fortfarande förbannad att jag ska behöva gå så jävla långt för att tvätta!! Till 25an!!! MORR!!! Men mammi ska ringa till dom å hjälpa mej med det. Jag orkar inte dra i gång det där en gång till. Mammi är en bättre förhandlare än mej, jag, jag blir ju bara förbannad xD

Neee nu ska jag kika tv en stund :)

Pöss pöss

Tillägg: Varför i helvete går det inte ladda upp bilder för??? Jag blir så förbannad!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cp-skit dåe att de inte går att lägga ut bilder...jag vill se din dag!

2009-02-10 @ 20:04:20
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha det där med att bli förbannad tror jag ligger i släkten!

2009-02-10 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0